شرایط و قوانین استفاده از سرویس ها و خدمات پروکارت

تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات پروکارت اقدام نماید.

 

ثبت و پردازش سفارش
  1. ساعت كاري پروکارت ٩ الي ١٧:٣٠ می باشد .
  2. روز کاری به معنی روز شنبه تا چهارشنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری ثبت شده و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند .
  3. نکته: ( تعداد روز كاري اختصاص یافته به هر محصول در وبسایت قید شده است)
  4. نکته: در صورت تعطيلات ناگهاني (آلودگي، زلزله،.....)امكان وجود تاخير در تحويل كارها مي باشد .
  5. نکته: زمان تحویل سفارش قید شده، بدون احتساب زمان ارسال پستی و تيپاكس مي باشد .
  6. تعداد روز كاري چاپ های اختصاصي با توجه به حجم كار محاسبه و اعلام ميشود .
  7. شروع روز های کاری از فردای تایید ایمیل تایید برای چاپ و پرداخت کامل فاکتور محاسبه میشود .
  8. پروکارت به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهد.
  9. کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت پروکارت به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار می‏‌گیرند. پروکارت همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را می‏‌نماید. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در پروکارت به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای پروکارت محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند .
  10. کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.
  11. در صورت باطله شدن سفارشات چاپ عمومی و دیجیتال ، پس از اعلام به کارفرما، تعداد روزهای کاری هر محصول که در وبسایت قید شده برای چاپ مجدد محاسبه خواهد شد. زمان چاپ مجدد سفارشات اختصاصی با توجه به سفارش محاسبه خواهد شد .
  12. زمان ارسال پستی و تيپاكس با توجه به موقعیت مقصد بين ٢ تا 5 روز از زمان ارسال ميباشد .

 

كامل بودن سفارش
  1. ثبت سفارش و زدن فاكتور در سايت
  2. ارسال فايل نهايي و مورد تاييد شركت توسط کارفرما
  3. پرداخت كل هزينه فاكتور و ثبت شماره تراكنش
    نکته: در صورت واريز آنلاين سيستم به صورت اتوماتيك تراكنش را ثبت ميكند .
    نکته: در صورت واريز به حساب و يا كارت به كارت كردن پركردن شماره تراكنش به عهده کارفرما مي باشد هر گونه ديركرد در ارسال اطلاعات پرداخت به عهده کارفرما ميباشد .
  4. تاييد پرداختي توسط شركت
  5. تاييد طراحي و چاپ توسط کارفرما طراح و مدير بخش

 

تحویل سفارشات
  1. ساعت تحويل كار 16 به بعد ميباشد .
  2. سفارشهای آماده به تحویل، پس از تماس تلفنی و انجام هماهنگی های لازم ارسال میشوند .
  3. هنگام تحویل سفارش، در صورت پاسخگو نبودن کارفرما به تماسهای تلفنی، ایمیل و پیامک ارسال شده از پروکارت ، هرگونه تاخیر بر عهده کارفرما می باشد .
  4. تحویل سفارش در صورت تسویه کامل صورت میگیرد .
  5. در صورت پرداخت 50 درصد از مبلغ فاکتور برای تحویل کار قبل از ارسال هزینه از طرف کارفرما باید پرداخت گردد تا کار ها تحویل شود
  6. در صورتی که قبل از تسویه کامل میخواهید از سالم بودن کار ها مطمعن شوید میتوانید تشریف بیارید شرکت کار هارو تحویل بگیرید و یا با ارسال پیک نمونهای از کار ها دریافت کنید و بعد از تایید پرداخت خود را کامل کنید تا سفارش برای کارفرما ارسال شود. در غیر این صورت سفارش تحویل داده نمیشود.
  7. در صورتی که سفارش شما مشکلی داشته باشد تا یک هفته از اعلام آماده بودن سفارش شامل گارانتی میشود و درصورتی که به علت عدم تحویل گرفتن به موقعه از سمت کارفرما  بیشتر از دوهفته زمان بگذرد شرکت هیچ گونه مسئولیتی در قبال گارانتی تمدید چاپ ندارد.

 

خسارت در هنگام حمل و نقل( پیک-تیپاکس-پست)
  1. پروکارت همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‌‏های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و پروکارت تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.
  2. آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش پروکارت اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش پروکارت ارسال شود .
  3. هزينه ارسال به عهده کارفرما ميباشد .
  4. در صورت ارسال سفارش و تحویل نگرفتن آن توسط کار فرما، کلیه خسارات به عهده کارفرما میباشد .

 

قوانين طراحي
  1. سفارش طراحی پس از ثبت فاکتور و پرداخت و ارسال اطلاعات مورد نياز از طرف کارفرما آغاز می شود .
  2. پروکارت متعهد میشود حداکثر تا دو نمونه طراحی را به کارفرما تحویل دهد .
  3. از طراحی های انجام شده توسط پروکارت،کارفرما مجاز به انتخاب یک طرح میباشد. در صورت انتخاب هر دو طرح 50 درصد هزینه طراحی به فاکتور اضافه میشود .
  4. در صورت تاييد نكردن طرح ها از طرف کار فرما به دفعات طراحی انجام ميشود .
  5. پس از تاييد طرح تا سه نوبت اديت به صورت رايگان ميباشد و پس از آن شامل هزينه مي باشد .
  6. تایید نهائی طراحی و ویرایش های انجام شده توسط کارفرما از طریق ایمیل یا پیامک الزامیست و موجب فرستاده شدن سفارش به چاپخانه میشود. هرگونه تاخیر در تایید نهایی بر عهده کارفرما می باشد .
  7. هرگونه غلط املائی پس از تایید نهایی به عهده کارفرما بوده و پروکارت هیچ گونه مسئولیتی در این قبال ندارد .
  8. پس از تایید اولیه یکی از طرح های ارسالی از طرف پروکارت توسط کارفرما، تغییر آن به طرح دیگر امکان پذیر نمی باشد .
  9. کارفرما موظف است اطلاعات مورد نیاز طراحی را در قالب یک فایل word برای پروکارت ارسال کند .
  10. شرکت هیچ گونه مسئولیتی در قبال تایپ اطلاعات مشتری ندارد و تمامی اطلاعات باید به صورت تایپی برای شرکت ارسال شود

 

قوانين چاپي عمومي
  1. در صورت بروز مشکل چاپی از طرف پروکارت، بعد از انجام کارشناسی، سفارش تجدید چاپ میشود .
  2. رعايت كردن نكات چاپ عمومي که توسط طراحان و کارشناسان چاپ اعلام میشود الزامیست .
  3. در صورت عدم رعايت توسط کارفرما مسئوليت خرابي به عهده کارفرما مي باشد .
  4. احتمال بروز 10 تا 20 درصد اختلاف رنگ در چاپ عمومی وجود دارد .
  5. سايز هاي اعلام شده در سايت قبل از برش مي باشد و بعد از برش ١ الي ٢ ميلیمتر از هر طرف پس از برش کاسته خواهد شد .
  6. احتمال خطا در برش و زدن قالب ١ الي ٢ ميلیمتر از هر طرف مي باشد .
  7. تعداد کارهاي چاپي در چاپ عمومی با اختلاف  10 الی 15 درصد از کل کار ميباشد و در صورت کمتر بودن تعداد از این عدد هزینه کسری کار به کارفرما بازگردانده خواهد شد .

 

قوانين مرجوع كردن كار
  1. زمان اعلام شكايت از سفارش پس از تحويل كار به مدت يك هفته ميباشد در غير اين صورت شركت هيچ مسيوليتي در اين قبال ندارد .
  2. در صورت اعلام شكايت كار مورد كارشناسي قرار ميگيرد و بعد نتيجه اعلام ميشود .
  3. در صورت اشتباه از شركت كار دوباره چاپ ميشود و در غير اينصورت مشكل به عهده کارفرما مي باشد. ولي پروکارت براي تجدید چاپ، پيشنهادات خود را ارائه میدهد .
  4. حداقل زمان براي كارشناسي يك هفته مبياشد .
  5. زدن تيكت الزاميست .

 

قوانين برگشت پول
  1. اگر انصراف از طراحی قبل از شروع طراحی صورت پذیرد، مبلغ فاکتور به طور کامل باز گردانده میشود و در غیر این صورت 50 درصد از مبلغ فاکتور باز گردانده میشود .
  2. در صورت انصراف از چاپ، مبلغ فاکتور اگر قبل از شروع چاپ باشد به صورت کامل باز گردانده می شود .
  3. براي برگرداندن هزينه زدن تيكت الزاميست .
  4. در صورت باطله شدن كار توسط شركت هزينه باز گردانده نميشود بلكه از گارانتي كارهاي چاپي استفاده شده و كار دوباره چاپ مي شود .

 

موارد گارانتي
  1. زمان استفاده از گارانتي تا ٧ روز کاری ميباشد .
  2. هر گونه خرابي كه توسط كارشناسان شركت مورد تاييد باشد .

 

نمایندگی

پروکارت در هیچ نقطه‏‌ای از کشور نمایندگی فروش و یا خدمات پس از فروش ندارد و کلیه سرویس‌‏ها، تراکنش‏‌های مالی و خدمات قابل ارائه از طریق دفتر مرکزی پردازش می‏‌شود. لطفا در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی به روابط عمومی پروکارت اطلاع دهید .

 
7 روز هفته، 24 ساعته به صورت آنلاین و شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 تا 17 به صورت حضوری پاسخگوی شما هستیم.
فروشگاه اینترنتی پروکارت
فروشگاه اینترنتی پروکارت بررسی، انتخاب و خرید آنلاین

پـــروکـــارت یک موقعیت خوب برای کسانی است کــه می خواهند مـتفــاوتــــ و خــاص بـاشـند.
سایت مـا با ارائـۀ طراحی منحصر بـه فـرد در زمینۀ کارت ویزیت، سربرگ، پاکت نامه، تراکت و... توسط بـهتریـن دستگاهـهای چاپ افست و چاپ دیجیتال به شمـا کمک می کند تا در مســیر پیشرفت خـود، سریعتر گام بردارید .
طـراحی لـوگـو و طـراحـی سـه بـعـدی بــهتریــن و مهمترین اقـدام شما در جـهت بـرنـده بـودن است که این تخصص ماست .